Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hoky

27. 7. 2012 8:58
prosím

nesuďte jiné dle sebe!

1 0
možnosti
MO

mountbiker

27. 7. 2012 8:35
Apropos : mne vždycky fascinuje člověk kteý hned pozná

oč jde tomu druhému, a hnedka je mu jasné co tím ten dotyčný sleduje, a okamžitě prostě MUSÍ napsat článek ve kterém to všem řekne, protože to takhle dál prostě nejde.... :-/

1 0
možnosti
ZK

SID09

27. 7. 2012 9:10
Re: Apropos : mne vždycky fascinuje člověk kteý hned pozná

Inu důvody jsou různé a jsou jich přehršle. Málokdo ale spěchá pryč od dobrého bydla do nejistoty.

Pokud utíká chlap k mladší, není to jen k vůli vizáži, ale možná také proto, že to s tím starým vzorem bylo už k nevydržení. Spíš by se měla paní divit, co ty mladší holky vede k tomu s tím starým "dědkem", který se nehodí ani na gauč, sdílet společnou domácnost. Určitě mezi němi jsou i zlotokopky, ale asi ti "dědci" zase takovými dědky ( jak si některé ženy myslí ) ve skutečnosti nejsou. ;-)!!

0 0
možnosti
H

Halfunx

27. 7. 2012 8:35
Máte pravdu, taky nechápu ty starý páprdy.

Já se svojí starou mám sex kdykoliv se mi chce. Například minulej rok .... se mi nechtělo vůbec.;-D

2 0
možnosti

muž s koženou brašnou

27. 7. 2012 9:25
Zdravím, kolego - vítejte v klubu.

0 0
možnosti
R

roman37d

27. 7. 2012 8:35
Re: diskuse nestačila, tady je článek

Na rozdíl od týhle autorky ale autor neměl tolik cti aby otevřel normální diskusi Rv

6 0
možnosti
MO

mountbiker

27. 7. 2012 8:28
Sorry, ale za takovým článkem může stát pouze závist

a nebo nějaké prapodivné nutkání vrtat se v soukromém životě druhých lidí....

1 0
možnosti
SS

strycek-Joe s.r.o.

27. 7. 2012 8:28
Síla přírody

je něco, co Vám patrně uniká, madame. Mnoha mladým ženám imponují staří gentlemani, ne pro každého jsou to páprdové. Ovšemže prachy také, to, ano, ale ty jsou nedílnou součástí osobnosti úspěšného seniorského muže.

1 0
možnosti
M

maamar

27. 7. 2012 8:26
Celé se mi to nějak nezdá...

Nelíbí se mi, paní autorko, že ze všech mladších partnerek děláte hned cou..ry. U paní Gottové bych klidně věřil v to, že si fanynka vzala svůj velký idol. O panu Gottovi se tady na venkově říká, že narozdíl od jiných takycelebrit je velmi milý, svých fanoušků si váží a chová se k nim přátelsky, dokonce snad i "vděčně" za jejich přízeň. Je šarmantní a pozorný, tak proč by se do něj nemohla zamilovat 30letá fanynka? Navíc - paní G. je údajně původním povoláním zdravotní sestra. Takže, není tím "vychytralým" v  tomto vztahu spíš pan Karel (brrrr, to jsem ale zlej, pane Gotte, odpusťte..)

4 0
možnosti
RH

djelem

27. 7. 2012 8:18
No, když se podívám na fotku autorky....

Být jí, tak čušám !:-);-)[>-]

0 0
možnosti
MI

Martinigue

27. 7. 2012 8:15
Pokud vám tedy neutekl manžel,

pak z vás čiší zatrpklost z nezájmu okolí o vaši osobu ( to je asi tak jediný další ospravedlnitelný důvod, který vás mohl vést k sestavení takového deníčku). Bohužel pro vás - při vašich názorech se tomu okolí vůbec nedivím. Ale nezoufejte už - život v zapšklosti je horší než žádný život, vždy je čas něco se se sebou začít dělat; tak hrdě do toho, fandím vám!;-)

3 0
možnosti
MS

modrá sardinka

27. 7. 2012 8:18
Re: Pokud vám tedy neutekl manžel,

Proč mluvíte o zapšklosti, vždyť ta paní má pravdu.

3 0
možnosti
DF

davidsson

27. 7. 2012 8:11
Mě to připadá normální

Chlapíkovi pěkně stojí prut a dívenka se má dobře. Co je na tom nepochopitelného?

1 0
možnosti
T

trophop1

27. 7. 2012 8:13
Re: Mě to připadá normální

Spíš jestli má otevřenou šrajtofli o to té mladé jde! O prut se bude zajímat u mladšího!;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.