Diskuse

Psí život

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

anna godočíková

27. 3. 2011 21:56
??

som to nepochopila, ale citanie ako pred spanim

0 0
možnosti

z-VV-na-bliti

26. 3. 2011 23:52
Nebrat!

To je teda vychova ... pes do postele? Pan smecky na gauc? Vam takovej (tak velkej) pes do ruky nepatri.

-

Docetl jsem tak do pulky a pak mi doslo, ze fotky asi nebudou. Coz je mozna skoda, na cvicaku jsme potkavali ovcaka rizkyho malamutem a vypadal exkluzivne.

0 0
možnosti

magdalenakryslova

27. 3. 2011 15:25
Re: Nebrat!

Vy jste to nečetl moc přesně. Jednak je to pes dcery a jednak nespí v posteli, ale pod postelí. Fotky mi tam bohužel nejdou, nevím, co dělám špatně, ale nejdou mi tam. A jinak omyl. Eliška přes všechno rozmazlování poslouchá a rozhodně brání.Když po dceři vystartoval večer opilec, tak ho rafla a nakonec uzemnila do příjezdu policie. A policajti ji pochválili za perfektní obranu. Jen prostě nemá ráda, když je mimo své páníčky, když jsou doma. A každý pes potřebuje jiný přístup.Belgičanky z mé zkušenosti nepotřebují tvrdou výchovu, ale učí se rychle.A přiznám se, že moje zkušenost je, že belgičanka se dá rozmazlit a přesto není agresivní ani nezvladatelná. Mám doma také jednu a co znám jiné majitele belgičanů,, tak mají podobné zkušenosti.:-)

0 0
možnosti

erpici

26. 3. 2011 20:36
Ta

baba je blázen

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.