Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bobrufka

30. 11. 2010 8:47
My máme z útulku vlčandu,

taky byla chuděrka týraná, nejen bitím, ale i hlady. Když ji odebrali majitelce, tak měla 12,5 kg. Taky už má 28, ale z pro mě nepochopitelných důvodů se strašně bojí mikrovlnky.  To už se asi nedopátráme proč. Samozřejmě spí v ložnici, a to nejen na pelíšku ;-)

0 0
možnosti

milmarma

29. 11. 2010 23:35
Klasika ..

... adaptace psa i manželova milenka. Ale vy jste fakt dobrá, že jste si na Áje trvala a dotáhla to do konce. A přesně tak- odstavce! Nepřehánět to s nimi, ale je to pak líp čtivé.

0 0
možnosti

ippokorny

29. 11. 2010 17:04
Nejsem si jistý, zda výměna manžela za psa

je to správné, pes třeba neumí vrtat díry do stropu na lust. A jste si jistá, že milenka nebyla až následek toho psa a že manžel odešel dříve, než by byl psem z ložnice vystrnaděn?

0 0
možnosti

magdalenakryslova

29. 11. 2010 21:29
Re: Nejsem si jistý, zda výměna manžela za psa

Tím jsem si jístá. Milenka mého manžela mě o tom informovala. A do ložnice ˇajinka začala chodit až v okamžiku, kdy manžel odešel a já jsem na tom psychicky nebyla nejlépe. Vycítila to. V té době se ode mne skoro nehýbala.Mimochodem milenka byla  a je vdaná.

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 11. 2010 15:57
Skvělý článek

Jen jestli můžu poprosit, udělejte víc odstavců, ju? My postarší se v tom ztrácíme ;-D Karma samozřejmě R^

0 0
možnosti

schogetten

29. 11. 2010 15:54
krasne!

Krasne jste to napsala a jen vic takovych lidi jako Vy!R^R^R^

0 0
možnosti

oriveral

29. 11. 2010 14:57
hezké

ať Vám Vaše psí společnice dělá jen a jen radost. My máme pejsky dva. Prvního jsem si pořídili, když si můj bratr z hospody přinesl štěně. To jsme netušili, že za půl roku budeme mít doma i jeho pejska. Jeho psík byl pejsek putovní - od svých 3 měsíců byl jen po kamarádech a u pochybných existencí, co mu dávali zabrat. Psík dával najevo, že se mu to nelíbí (rozkousával věci), tak jsme si ho vzali. Když jsme ho přivezli, tak se od nás nehnul ani na krok, ale bál se usnout. Nakonec usnul vyčerpáním u mě v náručí...

Po pár měsících ho přešlo i rozkousávání věcí, s naším prvním pejskem se ihned zkamarádil (jsou zhruba stejně staří), a naši péči oplácí naprosto neuvěřitelnou láskou.

Bohužel se na něm projevilo špatné zacházení, takže se bojí jakmile vidí tyč v ruce, slyší syčet bublinky v pití a mohla bych pokračovat.

Kdybych věděla, jak se k němu chovali a hlavně jak to mohl bratr dopustit, tak bych jim ruce zpřelámala...

Nechápu, jak někdo dokáže ubližovat tak úžasnému tvoru, jako pes

0 0
možnosti

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

29. 11. 2010 14:30
:-)))

Moc pěkné !!! Ať Vám Ája dělá jen samou radost. R^R^;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.