Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Terrurek

28. 11. 2010 15:37
???

jak si vysvětlujete že ikdyž má většina lidí spojen začátke adventu s mikulášem tak s váma většina lidí nesouhlasí? mluvte za sebe, jinak melete z cesty. příště : JÁ jsem doufala atp.

0 0
možnosti

magdalenakryslova

29. 11. 2010 12:38
Re: A jak Vy

si vysvětlujete, že z téměř 600 lidí tu jsou jen čtyři negativní ohlasy, karmu článek má také stoupající. Autorka píše o lidech, kteří mají stejný názor jako ona. Vy jen kritizujete /u většiny článků a blogerů/ a sám ukazujete jen to, že nejste ani schopen slušné diskuze na určité výši. To mluví o výši /teda spíše níži/ Vaší inteligence.;-D

0 0
možnosti

baranka

27. 11. 2010 15:58
Většina ?

Možná . Ale já ač nevěřící mám spojeny Vánoce s Adventem . Který alespoň podle mě neruší Vánoční kouzlo ale právě naopak ho umocňuje .

0 0
možnosti

odseriku

27. 11. 2010 15:51
Mikuláš je jen jedno ze zastavení Adventu...

:-) já tedy nevím - ale pro mě je začátek adventu tím správným začátkem... v týdnu jsme měli dílny pro veřejnost i naše klienty (sociální služby), připravovali jsme věnce, poslouchali koledy, ochutnali perníčky.... včera  jsme byli s klienty na výstavě betlémů (460 různých).... počínaje první adventní nedělí bude ve sklepech ve Valticích program, vánoční koncerty - mikulášská je jen jednou z mnoha akcí.... Asi je to o zkušenosti, o místě.... ale Advent má mnohem více příležitostí, zastavení - než jen Mikuláše.... 

0 0
možnosti

Stobka

27. 11. 2010 15:02
Ale paní,

Vánoce už jsou dávno hlavně komerční událost. On ten stromek a ty svíčky musí někdo zaplatit, tak ty firmy chtějí, aby se jim vložené peníze vrátily. Já je chápu, a chápu taky, proč můj syn nešel na náměstí na to rozsvícení stromku, ze kterého udělali Kateřinský jarmark, v jeho věku jsem taky chtěla prožívat vánoce jinak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.