Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když žena řídí

K napsání tohohle článku mě inspiroval jiný článek na idnes, kde se paní nebo možná slečna svěřovala, že ani na třetí pokus neudělala řidičák.

Řidičák jsem udělala na třetí pokus. U jízd se mi vystřídali dva komisaři, kteří měli pro naše město právo zkoušení. Dodnes přemýšlím, jestli mi řidičák dali z vděčnosti, že mou jízdu přežili nebo z hrůzy, že by se mnou ještě někdy museli jet.

Když jsem při druhém pokusu se zdůvodněním, že mám odhad od ježdění s kočárkem, škrtala jedním zrcátkem protijedoucí autobus a druhým u chodníku zaparkované auto, komisař zezelenal a vyhodil mě od volantu. Instruktor se třásl a vypadalo to, že přemýšlí o tom, že se přihlásí k americkým bojovým jednotkám, tam že to bude bezpečnější. Zpět k autoškole se komisař odvezl sám. Po cigaretě a kávě byl schopný zase usednout do auta. Nicméně řidičák jsem dostala.

Po čase jsme se přestěhovali do Mostu a já si vyhlédla autoškolu, kde učila starší paní, absolvovala s ní kondiční jízdy a začala jezdit. Nejdřív na opuštěných místech pozdě večer, potom opatrně ve dne.

Manžel mou zálibu v jízdě snášel špatně. Koupila jsem si Škodu 120 s přesvědčením, že pokud ji zlikviduji, tak mě to zase tak moc mrzet nebude.

Rozhodnutí manžela bylo naopak auto zachránit a mě odradit od ježdění. Jen pro upřesnění – manžel měl své auto. Měl to vymyšlené skvěle. Jak si se mnou sedl do auta, začal mě znervózňovat. Mám pocit, že podle něj jsem si do auta špatně už sedala. Ale těžce mě podcenil, já byla rozhodnutá řídit.

Po dvou měsících občasného ježdění, jsme jeli nakoupit do Intersparu. Cesta probíhala podle zaběhnutého scénáře, ale já už toho měla plné zuby. Manžel pokračoval v kritizování mých řidičských schopností i v obchodě. V okamžiku, kdy jsem s vozíkem namířila k sýrům, už jsem pěnila. A jak už to tak bývá, manžel neodhadl, že už přestřelil.

Vrčel :“Ty neslyšíš, že už máš přeřadit? Jak si to brala ty zatáčky? Blikáš moc brzy/pozdě. Díváš se do zpětného zrcátka málo/hodně,“  a tak pořád dokola. Kolem nás procházeli a postávali nakupující. Pánové strkali do manželek s výrazem: „Vidíš, každý chlap nadává, jak manželka jezdí.“

To všechno jsem vnímala jen okrajově, moje trpělivost došla. Podívala jsem se na manžela a pronesla: „Já jezdím dva měsíce a zdaleka ne každý den, takže je pochopitelné, že nejsem dobrý řidič a schází mi jistota a zkušenosti. Až budu jezdit pár let, bude to o něčem jiném. Ty souložíš dvacet let a nejde Ti to pořád. Kdyby jsi řídil tak, jak souložíš, tak by jsi zemřel při první jízdě.“ Postávající ženy začaly strkat do mužů, kteří okamžitě vzali vozíky a začali předstírat, že jsou zaujati nakupováním. A můj manžel se od té doby zdržel jakékoliv kritiky mé jízdy.

Dneska jezdím, troufám si tvrdit, dobře. Mám plný počet bodů, nedostávám pokuty a když si udělaly dítka řidičák, chtěly, abych s nimi ze začátku jezdila já, že jsem klidná.

Takže hlavu vzhůru všichni, co jste neudělali řidičák. Oni to ti komisaři jednou vzdají a řidičák Vám dají.

Autor: Magdalena Kryslová | neděle 16.1.2011 21:04 | karma článku: 18,12 | přečteno: 1129x
  • Další články autora

Magdalena Kryslová

Když se ženská zblbne do nemakačenka

Moje nejstarší dcera je skutečně krásná. To není můj názor, ale chlapi v tomhle mají jasno. Navíc je i chytrá. Proto nikdo nechápe její příběh.

8.1.2014 v 19:00 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3739x | Diskuse| Ostatní

Magdalena Kryslová

Střídavá péče

Střídavá péče – téma, které se probírá ze všech stran. „Matky nechtějí přistoupit na střídavou péči, aby se pomstily manželovi“, to je jeden z nejčastěji uváděných důvodů.

31.7.2012 v 10:54 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3683x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Výživné – podle některých soudců se děti můžou pást

Tenhle článek je o otcích, kteří mají pocit, že děti nemají nárok na nic, že se mohou chodit pást a studium je zbytečnost, která jim tahá jen peníze z kapes a soudcích, kteří nemyslí. Čest všem otcům, kteří se o děti starají a chápou, že zůstaly i po rozvodu jejich dětmi. Ale o těch někdy příště.

30.7.2012 v 7:52 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1939x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Výměna manželek – starší za mladší

Tak tohle téma mě fakt baví. A překvapuje mě, jak pánům nedochází, že jsou směšní.

27.7.2012 v 7:47 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2292x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Vychováváme muže k zodpovědnosti?

Nevychováváme a už delší dobu. Neberte to tak, že všechny muže, mluvím o těch, kteří se chovají jak malé děti.

17.5.2012 v 20:01 | Karma: 11,05 | Přečteno: 930x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.