Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

wiki5

29. 7. 2012 5:49
nevymenil

ale uz se to chysta ;-D

2 0
možnosti
P

parnassius

29. 7. 2012 3:04
Vás bych chtěl mít doma ;)

tak za a) nevím, co je Vám do cizích vztahů, když u vás to je ok, b) některé ženy jsou zralé na výměnu už dva roky po svatbě, ale jsou tu děti, tak se čeká až odrostou, c) mladé zoufalkyně?? kyselé hrozny, madam, d) některé ženy mají pocit, že sex má dostávat muž jen za odměnu a na to dojedou, e) nevím, co pořád máte s tou pleší a pivním pupkem, když statistiky o nadváze mluví ve neprospěch žen - klidně Vám pošlu své aktuální foto, f) peníze - pochybuji o tom, že Vy jste plánovala spojit svůj život se švorcákem, se kterým budete žít z ruky do huby a za g) když Vás chlap opustí kvůli téměř stejně staré ženě jako jste Vy, tak je taky směšný?

Dodatek - Nedávno jsem se viděl po delší době se svým kamarádem, který se rozvedl po patnácti letech, a pak žil tři roky s o osmnáct let mladší ženou. A řekl mi větu, kterou Vy asi nepochopíte: "Trvalo to krátce, ale něco ti povím. Stálo to za to!"

Doplním ono známé:"Lepší se usouložit k smrti, než v domově důchodců vzpomínat na pracovní úspěchy."

3 0
možnosti
IX

IfčaX

29. 7. 2012 8:12
Re: Vás bych chtěl mít doma ;)

Celkem bych řekla, že hřebík na hlavičku jste trefil až v bodě g). Pokud muž odchází k ženě stejné generace, může za tím být to, co píšete... manželka byla zralá na výměnu už dávno, ale ty děti atd... Když odchází se spolužačkou své dcery, je tento důvod hodně málo pravděpodobný.

4 0
možnosti
PP

Pesan Pavel

29. 7. 2012 0:21
Zbabělý Cihlář

http://petrcihlar.blog.idnes.cz/c/281102/Vymena-manzelek-starsi-za-mladsi.html  - reakce p. Cihláře, který se hrdinsky neodvážil otevřít jinou diskusi než svoji cenzurovanou;-D

2 0
možnosti
FK

LUF4

27. 7. 2012 14:53
?

Myslím že není pravda, že se takto vdávají zoufalkyně, které by nechtěl jejich vrstevník kvůli pověsti. Pověst se dnes neřeší protože v anonymitě dnešních velkých měst žádné povědomí o minulosti dotyčné není. Další věc, jestli se do starého chlapa zamiluje kvůli jeho kontu, nebo vzhledu, jaký je v tom pro chlapa rozdíl? Není to jedno? Staršího chlapa bude mladá podvádět, moje zkoušenost je, že ženy podvádí i stejně starého partnera, i třeba s výrazně starším.

2 0
možnosti
O

OliveraKatarina

27. 7. 2012 14:32
Škaredé ženské byly vždy strážkyní morálky a mravní čistoty

;-D!

1 0
možnosti
W

www.stridavka.cz

27. 7. 2012 13:41
Dnes většinou dochází k výměně manžela

70 % návrhů na rozvod dávají ženy.

3 0
možnosti
IX

IfčaX

27. 7. 2012 13:54
Re: Dnes většinou dochází k výměně manžela

A v kolika procentech tak činí kvůli manželově (o generaci mladší) milence?

5 0
možnosti
R

Rudiger-Brunnen

27. 7. 2012 13:28
Bojíte se, že také přijdete o manžela? Snažte se!

Je mi přes 40, moje druhá žena je o 12 let mladší a kvůli penězům se mnou není zcela určitě, protože žádné extra majetky nemám. A přiznám se, že jsem z toho věkového rozdílu měl zpočátku obavy, naštěstí se nevyplnily. Já prostě miluji jí a ona mne. Na (upozorňuji že velice klidný) rozvod s mojí první ženou tato také neměla žádný vliv, tam nám to vzájemně neklapalo dlouhá léta a byli jsme spolu jen formálně a ze setrvačnosti, přičemž i ona byla a doposud je atraktivní, takže ty Vaše důvody "výměny" naznačené v článku na mne neplatí ...

3 0
možnosti
IX

IfčaX

27. 7. 2012 13:56
Re: Bojíte se, že také přijdete o manžela? Snažte se!

Dvanáct let je sice trochu nadprůměrný věkový rozdíl, ale nic mimořádného. Řeč je spíše o pánech, co by mohli být otcem (a někdy i dědečkem) své partnerky...

3 0
možnosti
AJ

astrudina

27. 7. 2012 11:27
Autorko, požádejte adminy, ať tu někdo jiný

po vás nedává blog se stejným názvem!

1 0
možnosti
KK

Dr.Akula

27. 7. 2012 9:15
Taky přemýšlím o výměně

Táhne mě na padesát a často přemýšlím jestli si místo tý mý starý šedivý myši nenajít něco ještě funkčního.

Ta moje úplně zbábovatěla, ztloustla, zblbla a zajímá ji jenom televize.

Potřebuju nějakou která vypadá k světu a kterou bych mohl s pýchou představit ve společnosti, inteligentní, aktivní, společenskou, živou, štíhlou a sexy, se zájmem o cestování, sport. Nepotřebuju aby uměla vařit, po tom se tloustne a když tak něco udělám sám, pořádnost přiměřeně, klidně se nechám zapojit. Ideální věk kolem 30, stačí když bude umět lásku věrohodně předstírat a na veřejnosti nezlobit.

Jsem směšný? To je mě hádejte kde, zrovna jako hloupý názory blogerek na iDnes.:-/

6 0
možnosti
IX

IfčaX

27. 7. 2012 9:22
Re: Taky přemýšlím o výměně

Tak to máme jednu půlku potenciálního páru.

Teď už jen najít tu druhou, která bude splňovat: "Je mi třicet, vypadám k světu, každý mě může s pýchou představit ve společnosti, jsem inteligentní, aktivní, společenská, živá, štíhlá a sexy, mám zájem o cestování a sport. Toužím po padesátníkovi, kterého už nebaví jeho stará šedivá myš." :-P

5 0
možnosti
IH

misaviki

27. 7. 2012 9:09
.

Pan Cihlář už to vysvětlil ve svém blogu, za výměnu starší ženy za mladší můžeme my ženy ;-) mě osobně se to hnusí, když se muž/žena zblázní a zahodí 20-30 let života s partnerem kvůli někomu mladšímu, atraktivnějšímu, zvláště, když partner pomohl k úspěšnému podnikání, kariéře... ale když si Petr Janda nebo Karel Gott vzali své mladé partnerky, bylo mi to jedno. Oni totiž nikoho neopustili po x letech vztahu. Janda byl vdovec a rozvedený a Gott byl single. A nemám pocit, že by byly k smíchu, paní Jandová i Gottová se mi líbí a ke svým manželům sedí.

3 0
možnosti
KK

Dr.Akula

27. 7. 2012 10:26
Re: A mě se zase hnusí vyděrači.

Soužití není pojistka kde by člověk 20 let platil a pak se mohl domáhat plnění.

Kdyby mě žena při rozchodu takto vydírala, tak jí řeknu, že i já jsem jí obětoval 20 let života, tak si to vzájemně započtěme a nemáme si co vyčítat.

Že se vám takové názory hnusí mě ani trochu nevadí. Naštěstí to co hlásáte není žádná obecná a nezpochybnitelná morálka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.