Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Yesname

17. 1. 2011 16:02
Mám určité pochybnosti,

že jste mu tohle dokázala říct. Možná jste někdy měla chuť, ale u vědomí toho, co by se stalo, kdybyste se k tomu odhodlala, Vás to nutně muselo přejít. Ale představa je to pěkná.

0 0
možnosti

Stobka

16. 1. 2011 21:41
dobrá metoda

R^Dobře jste se zbavila jeho kritiky. Škoda, že to nemůžu říct synovi, ten má řidičák jen 4 roky, ale kritizuje mě furt

0 0
možnosti

Pepan A2

17. 1. 2011 8:07
Na to je jednoduchý recept.

Pusťte ho za volant a kritizujte jeho počínání. Synek znervózní, začne kupit jednu chybu za druhou, Vy to samozřejmě budete komentovat a výsledek bude, že synátor od volantu uteče a příště dá pokoj.

0 0
možnosti

Alka1

16. 1. 2011 21:20
Nevím, jsem žena, ale někdy se divím

kdo všechno nakonec dostane řidičák.... Jezdím 25 let, nikdy jsem neměla dopravní nehodu, mám najeto přes milion kilometrů, všechny body... Ale někdy mi zůstává rozum stát, kdo všechno dnes může řídit, a je jedno, jestli je to žena nebo muž, jen muži se častěji projevují agresívněji než ženy...

0 0
možnosti

medvěd brtník

16. 1. 2011 21:10
Když jsem dělala řidičák, tak jsem ho udělala

na první pokus po 12 hodinách jízdy (to bylo tehdy povinné minimum). Z mužů, kteří byli se mnou v kurzu, neudělal ani jediný už testy, natož jízdy. Takže se nenechejte znervózňovat. Oni ti chlapi také ze začátku jezdit neumí, jen se tak tváří. A týká se to i jiných věcí.

0 0
možnosti

Busák

16. 1. 2011 21:25
Re: Když jsem dělala řidičák, tak jsem ho udělala

Mno - někdo se narodí s benzínem v krvi, někdo je zas antitalent...

Shodou okolností jsem kdysi pár let dělal instruktora v autoškole, dodnes si pamatuji jednu žákyni, která po povinných 28 hodinách jízdy zvládla alespoň jakž takž  se rozjet a udržet přímý směr a konečně se přestala dívat po pedálech a řadicí páce. Protože řidičák potřebovala do zaměstnání, postupně si dokupovala další hodiny jízd (teorie jí šla celkem dobře). "Zlomilo" se to cca po 50. hodině, najednou jí to začalo jít, takže po několika málo dalších hodinách (celkem tuším 56) tu zkoušku nakonec udělala. Pokud po absolvování autoškoly denně jezdila a "vyjela se", možná je z ní dnes docela dobrá řidička.

A ještě jeden postřeh - protože se kolem aut motám celý život, tak jsem poznal u jedné firmy kde jsem se staral o autoprovoz pouze 3 lidi, kterým jsem kdykoliv byl ochoten dát klíčky od svého vozu - z toho 2 byly ženy...

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.