Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Jak (ne)šlo synovi o život

Můj prostřední syn dělá čest mužskému pokolení. Určitě v tom, že když mu něco je, tak všechny vtipy o mužském umírání na „rýmičku“, jsou slabým odvarem toho, co prožívá můj syn.

S mým postojem k lékům to, bohužel, nejde moc dohromady.

Takže v okamžiku, kdy synek hledá kapky na kašel, tak najde jedny a ještě vyndané z krabičky, návod si pak musí hledat na internetu.

Když mi synek s děsem v očích oznamoval, že docházejí kapky na kašel a on má něco mezi astmatickými záchvaty, zápalem plic a černým kašlem, zastyděla jsem se. Co jsem to za matku, když si nevšimnu, že můj syn kašle??? A protože ve mně zahryzalo svědomí, zapomněla jsem, jak synek prožívá nemoci a začala se vyptávat.

Syn pochopil, že mám výčitky svědomí, protože jsem zanedbala jeho zdravotní stav a byl tak hodný, že byl ochoten mi vylíčit, jak strašně je mu špatně.

Dozvěděla jsem se, že den předtím si odkašlal dvakrát a daný den už jednou. No uznejte, takový kašel si zaslouží nejvyšší opatrnost a léčbu.......

Ještě štěstí, že jsou moje děti celkem přesvědčené, že bylinky pomáhají a pijí čaje na chřipku, na kašel, na játra a podobně.

A tak i Váňa je ochoten se prolévat heřmánkem, šípkem, lipovým květem a čímkoliv léčebným od TEEKANNE.

Nedávno syn objevil, že máme doma ortézu na zápěstí. Zajásal a upevnil si ji na ruku. Když ho dcera upozornila, že je to na druhou ruku, ujistil ji, že to nevadí, že ho bolí i druhé zápěstí a ortézu bleskurychle přemístil.

Nedávno mu (ne)šlo o život. Při tělocviku ho spolužák náhodou udeřil hokejkou do nehtu na palci u ruky. Nehet zčernal a syn byl přesvědčen, že se blíží jeho konec.

Trval na mazání prstu mastičkou na modřiny. Opět se ujistil, že jako ošetřovatelka jsem k ničemu. Palec jsem mu obvázala sice dobře, ale nešetrně.

A pak pochopil, že díky mně je ohrožen na životě. Začal něco zuřivě hledat mezi léky. Když jsem se ho zvědavě zeptala, co hledá, řekl mi, že lék na ředění krve, aby mu ta modřina zmizela, začala jsem se nekontrolovatelně smát.

No uznejte, chová se takhle matka, když jde synovi o život?

Syn je vůbec nepochopený.

Jeho kamarádka – opravdu jenom kamarádka – onemocněla mononukleózou.  Moje argumenty, že synek mononukleózu prodělal, takže znova ji nedostane, na něj nezabíraly.

Vysvětlil mi, že ho bolí játra, nasadil jaterní dietu a začal trvat na návštěvě lékařky.Po čtyřech dnech jsem to vzdala a šla jsem s ním k lékařce. Dětská lékařka je už na Váňu zvyklá, ale tentokrát to nezvládla s vážnou tváří a rozesmála se.

Dámy, také Vám to něco připomíná? Ano, máme to doma všechny. Některé v podobě dětí, jiné v podobě partnerů a některé zvlášť „šťastné“ v podobě dětí i partnerů.

To „silné“ mužské pokolení dbá na zdraví a dobrou náladu „slabého“ ženského pokolení, tím jak „umírá“ na „smrtelné“ choroby typu rýma a kašel.

Tak si přejme, ať naši pánové nám nikdy neonemocní ničím skutečně vážným.

Autor: Magdalena Kryslová | čtvrtek 24.3.2011 20:00 | karma článku: 14,78 | přečteno: 1401x
  • Další články autora

Magdalena Kryslová

Když se ženská zblbne do nemakačenka

Moje nejstarší dcera je skutečně krásná. To není můj názor, ale chlapi v tomhle mají jasno. Navíc je i chytrá. Proto nikdo nechápe její příběh.

8.1.2014 v 19:00 | Karma: 27,92 | Přečteno: 3739x | Diskuse| Ostatní

Magdalena Kryslová

Střídavá péče

Střídavá péče – téma, které se probírá ze všech stran. „Matky nechtějí přistoupit na střídavou péči, aby se pomstily manželovi“, to je jeden z nejčastěji uváděných důvodů.

31.7.2012 v 10:54 | Karma: 25,80 | Přečteno: 3683x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Výživné – podle některých soudců se děti můžou pást

Tenhle článek je o otcích, kteří mají pocit, že děti nemají nárok na nic, že se mohou chodit pást a studium je zbytečnost, která jim tahá jen peníze z kapes a soudcích, kteří nemyslí. Čest všem otcům, kteří se o děti starají a chápou, že zůstaly i po rozvodu jejich dětmi. Ale o těch někdy příště.

30.7.2012 v 7:52 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1939x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Výměna manželek – starší za mladší

Tak tohle téma mě fakt baví. A překvapuje mě, jak pánům nedochází, že jsou směšní.

27.7.2012 v 7:47 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2292x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Vychováváme muže k zodpovědnosti?

Nevychováváme a už delší dobu. Neberte to tak, že všechny muže, mluvím o těch, kteří se chovají jak malé děti.

17.5.2012 v 20:01 | Karma: 11,05 | Přečteno: 930x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Polská romantika na palubě letadla. Pilot požádal letušku o ruku

24. dubna 2024  18:17

O pořádnou dávku romantiky se postaral polský pilot, který požádal o ruku svou přítelkyni letušku...

Desítky miliard dolarů pro Ukrajinu a zákaz TikToku. Biden to podepsal

24. dubna 2024  17:16,  aktualizováno  17:46

Aktualizujeme Ve středu podepsal americký prezident Joe Biden po několikaměsíčním schvalování v Kongresu zákon...

Policie zadržela mladíka, který v tachovské škole vyhrožoval blízkým spolužačky

23. dubna 2024  15:03,  aktualizováno  24.4 17:22

Policisté v úterý zadrželi ve škole v Tachově mladíka, který nožem vyhrožoval zabitím. Při...

Izrael pokročil v přípravě akce v Rafáhu, civilisty ochrání, uvedl mluvčí vlády

24. dubna 2024  16:55

Izrael pokročil v přípravách pozemní operace namířené proti palestinskému hnutí Hamás v Rafáhu na...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x
Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.