Magdalena Kryslová

Žena, kterou zajímá všechno od politiky, přes ekonomiku až po "obyčejný" život "obyčejných" lidí.
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1630x

Magdalena Kryslová

Výživné – podle některých soudců se děti můžou pást

Tenhle článek je o otcích, kteří mají pocit, že děti nemají nárok na nic, že se mohou chodit pást a studium je zbytečnost, která jim tahá jen peníze z kapes a soudcích, kteří nemyslí. Čest všem otcům, kteří se o děti starají a chápou, že zůstaly i po rozvodu jejich dětmi. Ale o těch někdy příště.

30.7.2012 v 7:52 | Karma: 19,95 | Přečteno: 1939x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Výměna manželek – starší za mladší

Tak tohle téma mě fakt baví. A překvapuje mě, jak pánům nedochází, že jsou směšní.

27.7.2012 v 7:47 | Karma: 22,18 | Přečteno: 2292x | Diskuse| Ona

Magdalena Kryslová

Když láska schází

Potkala jsem JI před tolika lety, že se mi je už ani nechce počítat. Jméno není důležité, prostě ONA

21.3.2012 v 20:01 | Karma: 8,14 | Přečteno: 830x | Ostatní

Magdalena Kryslová

Psí život

Ahoj. Jmenuji se Eliška a je mi pět let. Moje maminka je belgická ovčanda a tatínek byl prý asi aljašský malamut. Ale jisté to není. Narodila jsem se na statku a se svými brášky a sestřičkami žila na dvoře.

26.3.2011 v 20:09 | Karma: 11,06 | Přečteno: 952x | Diskuse| Ostatní

Magdalena Kryslová

Jeden den (ne)vychovaného psa

7:00 Je sedm hodin ráno. Páneček vstává a zase mě vzbudil. Prý nerad, tss, o tom si myslím svoje. To se může pes uvzdychat, aby vstával potichu. No nic, podařilo se mi znova usnout.

25.3.2011 v 20:00 | Karma: 13,55 | Přečteno: 1007x | Diskuse| Ostatní

Magdalena Kryslová

Škola manželek

Milí čtenáři. Hned v perexu Vám chci říct, že je to humorný článek, napsaný částečně pro pobavení částečně pro to, aby bylo vidět, že hádky nejsou v životě potřebné. Vy, co nemáte rádi nadsázku nebo jí nerozumíte, dál nečtěte. Vy, kteří hledáte rozptýlení a oddech od denních problémů jste vítáni a doufám, že Vám můj článek alespoň na chvíli zvedne náladu.

25.3.2011 v 8:04 | Karma: 25,39 | Přečteno: 1658x | Ostatní

Magdalena Kryslová

Jak (ne)šlo synovi o život

Můj prostřední syn dělá čest mužskému pokolení. Určitě v tom, že když mu něco je, tak všechny vtipy o mužském umírání na „rýmičku“, jsou slabým odvarem toho, co prožívá můj syn.

24.3.2011 v 20:00 | Karma: 14,78 | Přečteno: 1401x | Diskuse| Ostatní

Magdalena Kryslová

Když žena řídí

K napsání tohohle článku mě inspiroval jiný článek na idnes, kde se paní nebo možná slečna svěřovala, že ani na třetí pokus neudělala řidičák.

16.1.2011 v 21:04 | Karma: 18,12 | Přečteno: 1129x | Diskuse| Ostatní